کت و شلوار, کت و شلوار و کت تک

خرید کت و شلوار در مشهد

خرید کت و شلوار در مشهد

فروشگاه های کت و شلوار در مشهد

در شهر مشهد میتوانید برای خرید کت و شلوار علاوه بر برند های معروف و شناخته شده فروشگاه های بسیاری را در این زمینه پیدا کنید. در این شهر بزرگ فروشگاه ها و مراکز بزرگ و معتبر بسیاری وجود دارد که می تواند نیاز شما را برای خرید انواع کت و شلوار مجلسی، خرید کت تک، و خرید کت تک مجلسی فراهم آورد.

در ادامه این مطلب فروشگاه های شناخته شده در این شهر معرفی می گردد. البته ذکر این نکته ضروری است که فروشگاههای با کیفیتی جهت فروش کت و شلوار در این شهر وجود دارد که ممکن است نام برده  نشده باشد. شما آنها را به ما معرفی کنید.

 برندهای شناخته شده کت و شلوار در مشهد

همانطور که میدانید برندهای معتبری در زمینه تولید کت و شلوار وجود دارد که در شهرهایی از ایران علاوه بر تهران نمایندگی فروش دارند.

  کت و شلوار هاکوپیان

این برند خوشنام ایرانی از بهترین کت و شلوار ها را تولید میکند. هاکوپیان پارچه ها و مواد اولیه فرایند تولید کت و شلوار را از معتبرترین و بهترین تولید کنندگان در کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان و ترکیه تامین می کند. محصولات این برند دارای کیفیت بالایی است و کیفیت محصولات تولیدی آن تضمین می گردد.

نمایندگی کت و شلوار هاکوپیان در مشهد در بلوار هاشمیه بین هاشمیه ۸ و ۱۰ قرار گرفته است.

کت و شلوار برندس

محصولات این برند هوش نام نیز از کیفیت و دوخت مناسبی برخوردار است. ست در مشهد نیز می توانید برای خرید محصولات این برند اقدام نمایید. برای خرید کت و شلوار های برندس در مشهد شعبه وجود دارد. شعبه اول آن در مرکز خریدی با نام الماس شرق وجود دارد. ورودی چهارم مرکز خرید الماس شرق طبقه ۲ محل قرارگیری این فروشگاه است. شعبه دوم این برند در بلوار سجاد مشهد است. بین چهارراه بزرگمهر و بهار در طبقه +۱ پاساژ تندیس میتوانید به این فروشگاه دسترسی داشته باشید.

کت و شلوار گراد مشهد

این برند نیز محصولاتی بسیار باکیفیت دارد. محصولات تولیدی مناسب خانم ها و آقایان و حتی کودکان است. در زمینه تولید کت و شلوار نیز می توانیم محصولاتی زیبا و با کیفیت از این برند را شاهد باشیم. با تسهیلاتی ویژه و ضمانت کیفیت محصولات این برند مبادرت به فروش کت و شلوار می نماید. این برند در شهر مشهد نیز نمایندگی داشته و برای خرید کت و شلوار دامادی در مشهد می توانید به خیابان احمد آباد، بین احمدآباد خیابان عدالت مراجعه کنید.

کت و شلوار فرس مشهد

محصولات این برند خوشنام ایتالیایی در کشورهایی مانند ترکیه نیز تولید می گردد و فعال خود را از سال ۱۹۸۶ آغاز نمود. انواع لباس های رسمی و کلاسیک و همچنین کت شلوار های باکیفیت را می توان در فروشگاه های فرس یافت .دقت در انتخاب متریال مناسب شب و دوخت زیبا و دقیق از مشخصه های این برند است. برای تهیه کت و شلوارهای این برند در مشهد می توانید به بلوار سجاد، نبش پامچال پلاک ۳۱۰ مراجعه کنید.

فروشگاه کت و شلوار ماکسیم مشهد

این تولیدی پوشاک ایرانی چه محصولاتی با کیفیت دارد در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را شروع کرد. محصولات باکیفیت این برند قادر بوده است نیاز داخلی را به خوبی تامین نماید و در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی در این صنعت دست پیدا کند. این برند خوشنام ایرانی در مشهد نیز شعبه دارد و اگر قصد خرید کت و شلوار از این برند را در شهر مشهد دارید می‌توانید به مجتمع پروما مشهد مراجعه کنید.

علاوه بر موارد فوق فروشگاه های دیگری نیز در مشهد وجود دارد که می توانید از آن ها کت شلوار تهیه کنید. به طور مختصر در ادامه مطلب فروشگاه های دیگر خدمت شما معرفی می گردد.

  • خانه داماد تبتی: این فروشگاه در بلوار سجاد حدفاصل سجاد دوازدهم و چهارراه بزرگمهر واقع شده است. ست در برج افرا طبقه پنجم و واحد۵۰۱ می توانید به این فروشگاه دسترسی داشته باشید.
  • پوشاک آقایان بازلی: در این فروشگاه شعبه vip وجود دارد که می‌توانید انواع پوشاک روز و کت شلوار های با کیفیت را خریداری کنید. این فروشگاه نبش ملک آباد بیست و پنجم قرار دارد.
  • فروشگاه مردانه اطمینان: در این فروشگاه می توانید انواع پوشاک مردانه و همچنین کت و شلوار به منظور مجالس و دامادی تهیه کنید. برای رفتن به این فروشگاه باید به خیابان معلم بین معلم ۱۲ و ۱۴ مراجعه کنید.
  • فروشگاه لباس پاپیون: در این فروشگاه گزینه های بسیاری برای خرید کت و شلوار وجود دارد. این فروشگاه در مشهد پنجراه سناباد، حد فاصل سناباد ۳۸ و  پنجراه سناباد است .
  • فروشگاه مردانه زاگرس پوش: در این فروشگاه می توانید گزینه های مناسبی برای خرید کت و شلوار در مشهد پیدا کنید. فروشگاه در هاشمیه، بین هاشمیه ۶ و ۸ قرار گرفته است .
  • فروشگاه مردانه تندرست:  این فروشگاه مردانه محصولاتی متنوع برای پوشش آقایان دارد. برای دستیابی به این فروشگاه باید به احمدآباد راهنمایی ۳ مراجعه کنید.
  • مجموعه تخصصی پوشاک داماد براید رزا: در این مکان می توانیم به لباس های دامادی و انواع اکسسوری دسترسی داشته باشید. این فروشگاه معتبر در بلوار سجاد انتهای حامد شمالی ۱۲، نبش گلشن واقع شده است.
  • گالری داماد گابریل مون:  در این گالری میتوانید لباسهای دامادی زیبا و به روز را مشاهده کنید. برای رفتن به این گالری باید به احمدآباد، روبروی سه راه راهنمایی مراجعه کنید.
  • فروشگاه وزرا: در این فروشگاه انواع کت و شلوار مجلسی و دامادی وجود دارد. برای دسترسی به این فروشگاه باید به مشهد خیابان آوینی، مجتمع ملل، طبقه همکف واحد ۲۷۱۸ مراجعه کنید.
  • کت و شلوار داماد مرداس:  در این فروشگاه  جهت خرید انواع کت شلوار،  خرید کت و شلوار اداری، کت و شلوار دامادی و… می توانید مراجعه کنید. آدرس این فروشگاه احمد آباد، مقابل هتل هما است.
  • لباس داماد نعیمی:  به راحتی میتوانید کت و شلوار دامادی را از این فروشگاه تهیه کنید. این فروشگاه در هفت تیر، صارمی ۳۳، گلشن ۳، پلاک ۵ واحد ۳ قرار دارد.
  • پوشاک مردانه سوباتان:  این فروشگاه نیز می تواند نیاز شما برای خرید کت و شلوار را برآورده سازد. این فروشگاه در مشهد خیابان جنت مقابل بانک سپه قرار دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *